Kraxel PhotoStudio

Kraxel PhotoStudio
Idi is A regular swedish homsexual guy, shown naked for Kraxel PhotoStudio. I would be pleased if you made a comment or rate my pics. All pics in this blog are available and free for bloggers and users. Kraxel PhotoStudio would be deeply grateful to all help to promote this photoblog. Please feel free to download, reblog and share any of the pics in this blog.

Sunday, July 9, 2023

Pelle Westlund - sexy tranny (on Request)

Photo-fun in the bedroom. Pelle Westlund from Kiruna, unfolded as a sexy tranny. The pictures were taken in June 2023 and posted here based on requests from visitors.
Pelle Westlund från Kiruna, utvikt som sexig transa. Bilderna är tagna i Juni 2023 och postade här efter önskemål från besökare.

8 comments:

SalleKrna said...

Yessss...perfekt. De här bilderna ska jag visa polarna HAHAHA. Dom kommer aldrig att tro sina ögon att Pelle Westlund poserar så här. Han ser så "gullig" ut med tassarna hängande. Perfekt. Thanks!!! Hahaha

SalleKrna said...

Hahah. Jag tänkte om Ni kunde få Pelle att skriva en hälsning till polarna? Något smaskigt hahahaha Tack på förhand.

Kraxel PhotoStudio said...

Vadå för "hälsning"? hehehe

SalleKrna said...

hahaha...bara en hälsning till polarna här i Kiruna. Och kanske något snuskavslöjande hahaha
Jag vet inte. Bara något. Det vore kul att visa kompisarna ikväll :D :D :D

Kraxel PhotoStudio said...

Jag måste nog lura honom till något sådant hahaha

SalleKrna said...

Hahaha...kanske det. Ni har ju lyckats lura av han kläderna och ställt han framför kameran, så det borde nog gå att få han att skriva en liten hälsning utan att veta till vad hahaha

Kraxel PhotoStudio said...

Jag har faktiskt lyckats få Pelle att skriv några rader som han skickade på mejlen till mig. Jag har försökt klistra i dessa rader på några foton. Det kan kanske bli bra hahahaha. Men Pelle kommer nog inte att förlåta mig i första taget hahahahah

SalleKrna said...

Underbart, tack för det! Lägg upp bilderna så fort som möjligt så jag hinne printa ut dom på skrivaren. Jag och några polare ska ha grillfest ikväll så jag vill visa bilden där. Dom kommer nog att bli helt paffa hahahaha