Kraxel PhotoStudio

Kraxel PhotoStudio
Idi is A regular swedish homsexual guy, shown naked for Kraxel PhotoStudio. I would be pleased if you made a comment or rate my pics. All pics in this blog are available and free for bloggers and users. Kraxel PhotoStudio would be deeply grateful to all help to promote this photoblog. Please feel free to download, reblog and share any of the pics in this blog.

Sunday, July 9, 2023

Pelle Westlund - Requested pics for Sharing

3 bilder som Vi laddat upp på önskan av besökare på denna blogg.

4 comments:

SalleKrna said...

Wow va häftigt. Pelle ser ju urläcker ut i bikini. hahaha HUR fick du han att skriva ner de där texterna? Jag laddar ner och skriver ut. Ska bli intressant att se reaktionen på grillningen i Laukko. Polarna kommer inte att tro sina ögon hahahah Jag återkommer med rapport hahaha

Kraxel PhotoStudio said...

Hahaha...ja, dina kamrater vid grillningen komme nog att bli förvånade. Känner de Pelle sedan tidigare blir de nog chockade. hahaha.

SalleKrna said...

Hej. Det blev succé. De tappa hakan ordentligt då jag kasta fram papperskopiorna på Pelle. hahahaha Dom trodde det var fejk. Så jag fick visa lite andra bilder som jag har sparade på nallen hahaha. 2 av polarna är skolkompisar till Pelle. Dom bliv viktigt paffa hahaha De hade aldrig gissat att Pelle gillar att få kuk hahahah

Kraxel PhotoStudio said...

Hej SalleKrna. Vad bra att bilderna gjorde succé. Jag ska vidarebefordra omdömet till Pelle.