Kraxel PhotoStudio

Kraxel PhotoStudio
Idi is A regular swedish homsexual guy, shown naked for Kraxel PhotoStudio. I would be pleased if you made a comment or rate my pics. All pics in this blog are available and free for bloggers and users. Kraxel PhotoStudio would be deeply grateful to all help to promote this photoblog. Please feel free to download, reblog and share any of the pics in this blog.

Monday, March 29, 2021

Idi's kåta bögstjärt (Arkivbild)

Riksgränsenhomot Idi visar upp sin kåta bögstjärt för min Canon-kamera, straxt innan vi ska vidare på en lokal maskeradfest på Cowboytema. Jag ansåg att Idi var färdigklädd, vilket jag påpekade medan jag knullade honom några minuter innan bilden togs, men han var av en annan åsikt...

3 comments:

Bjergh_DK said...

Really sexy butt. Maybe made for bareback?

Kraxel PhotoStudio said...

Hello, Bjergh. Thank you for the comments.
I think you put the finger on it; Per's butt is for sure made for barback.
We are a few who have enjoyed it too LOL

SalleKrna said...

Idi har en riktigt läcker bög-röv. blir sugen på han mer och mer.
Kanske jag ska göra en stöt hahahah