Kraxel PhotoStudio

Kraxel PhotoStudio
Idi is A regular swedish homsexual guy, shown naked for Kraxel PhotoStudio. I would be pleased if you made a comment or rate my pics. All pics in this blog are available and free for bloggers and users. Kraxel PhotoStudio would be deeply grateful to all help to promote this photoblog. Please feel free to download, reblog and share any of the pics in this blog.

Monday, March 29, 2021

Bögekillen Idi från Riksgränsen - Nakenposering

Idi poserar naken för Kraxel Fotostudio.
Dessa två bilder på Riksgränsenkillen Idi är tagna ur en större serie fotografier. Jag gillar ljuset och den blå tonen i dessa bilder.

2 comments:

Harstadfyr said...

Å, hei Kraxel fotostudio. Så hyggelig at du har bilder av Idi på denne bloggen. Jeg har møtt Idi et par ganger i Riksgränsen, fordi jeg har en campingvogn parkert der.Sist jeg besøkte Riksgränsen, hadde jeg gleden av å knulle Idi to netter på rad! Uten kondom. Wow!. Dere burde ha hørt ham...herregud. Jeg skal knulle ham igjen. Jeg elsker å knulle svenske rumper! Hahaha

Kraxel PhotoStudio said...

Hej Harstadfyr. Fint att höra att Ni har det trevligt då du besöker Riksgränsen.
Tack för kommentaren. Ha det så gott.