Kraxel PhotoStudio

Kraxel PhotoStudio
Idi is A regular swedish homsexual guy, shown naked for Kraxel PhotoStudio. I would be pleased if you made a comment or rate my pics. All pics in this blog are available and free for bloggers and users. Kraxel PhotoStudio would be deeply grateful to all help to promote this photoblog. Please feel free to download, reblog and share any of the pics in this blog.

Sunday, December 4, 2022

Fastighetsskötaren Idi i Riksgränsen (Önskerepris)

På anmodan från besökare återpostar jag denna bild på Idi i Riksgränsen. Kraxel Foto Studio hälsar med värme till Maja i riksgränsen och hoppas att hon kan få hjälp med att öva manuell växling.

8 comments:

Kåtis_Rgn said...

Åh tack. Vad glad jag blev när Ni postade den här fantastiska bilden på Idi igen hihihi. Den är så fin i färgen. Dessutom höll jag på att skratta på mig när jag läste texten. 1000 tack för den. Vänta bara när jag får via Maja den.Hihihihi
Tack igen :D :D :D

Majls_Klx said...

Oj vad fin han är. Jag vill verkligen ha en sån här hemma i byrålådan hahahaha

Kraxel PhotoStudio said...

Hej Kåtis. Bra att Ni blev nöjda. Mer nakenbilder på Er fastighetsskötare vid Riksgränsen kommer med tiden. Jag hoppas ni visar bilderna för andra, och kanske delar dem vidare. Kraxel Foto Studio vill ha all reklam de kan få. MVH/ Karl

Kraxel PhotoStudio said...

Hej Majlis. Var det inte Lill Lindfors som sjöng om att ha en man i byrålådan?
Tanken är fin :D :D :D

Minnimoucher_hls said...

Tjoho...här var det en redig karl. Härligt kåt också. Bra bild. Tack för den.

Kraxel PhotoStudio said...

Hej, Minnimoucher. Tack för den kommentaren.

RorappMdp said...

Skönt att se Per med ståkuk så här. Härlig kille som ser läcker ut naken.

Kåtis_Rgn said...

Hej. Jag vill bara meddela att Maja blev jätteglad då den här bilden kom fram. Tack för den, hälsar hon hihihihi