Kraxel PhotoStudio

Kraxel PhotoStudio
Idi is A regular swedish homsexual guy, shown naked for Kraxel PhotoStudio. I would be pleased if you made a comment or rate my pics. All pics in this blog are available and free for bloggers and users. Kraxel PhotoStudio would be deeply grateful to all help to promote this photoblog. Please feel free to download, reblog and share any of the pics in this blog.

Wednesday, July 13, 2022

Idi särar på benen för kameran (Arkivbild)

Det här är en av mina favoritbilder jag tagit på Per "Idi" Westlund i Riksgränsen. Egentligen arbetar han ju som fastighetsskötare vid Sporthotellet i Riksgränsen, men det är ju sällan någon får se honom så här. Härligt inbjudande och utvikt naken framför min kamera erbjuder Per den här bloogens besökare en utsökt posering. Bilden är FRI att dela av vem som helst.

14 comments:

Göran Trellebrg said...

Vilken fantastisk kuk Idi har.

Kraxel PhotoStudio said...

Ja den är fin. Speciellt när Idi särar på benen på det här viset och låter den komma fram till allas beundran. LOL

Göran Trellebrg said...

Jag är då tacksam för att Idi viker ut sig så här. Han ser underbart läcker ut när han visar kuken så där.

Kraxel PhotoStudio said...

Vi är djupt tacksamma att du kommer med kommentarer. Då kommer vi också att lägga ut lite nya bilder på Idi.

Toronto-guy said...

OH baby. What a sexy man. Rally tasty Meat you got there.

Teator blv said...

Idi is a real sexy fag.

Kåtis_Rgn said...

OJ vad läcker Idi är på den här bilden.

Kraxel PhotoStudio said...

Ja, Kåtis. Det blev en bra bild och Idi ser väldigt inbjudande ut.

Seven_08 said...

Skön kille. Idi får komma innanför mina trosor när han vill, det är säkert det.

Majls_Klx said...

Åh herre gud vad vacker han är. Vilken fin bild.
Precis vad en tant som jag vill se mmmmm ;) ;) ;)

Kraxel PhotoStudio said...

Tack, Majls. Jag gillar också den här bilden, och du har rätt; Han vet verkligen vad alla vill se på den här bloggen hahaha

Seven_08 said...

Hej igen. Jag har inte kunnat sluta tänka på den här bilden. Idi är så sexig, fast att jag vet att tjejer inte ska säga sånt. Skäms på mig, och puss på Idis du vet var hihihi

Kraxel PhotoStudio said...

Hej Seven. Varför ska du skämmas över det? Jag tycker också Idi är sexig. speciellt när han visar upp sig så här hahaha

Majls_Klx said...

God morgon Kraxelbloggen. Jag var tvungen att göra ett besök här igen. En fin start på dagen att få se Per så här inbjudande.Ha en fin dag...