Kraxel PhotoStudio

Kraxel PhotoStudio
Idi is A regular swedish homsexual guy, shown naked for Kraxel PhotoStudio. I would be pleased if you made a comment or rate my pics. All pics in this blog are available and free for bloggers and users. Kraxel PhotoStudio would be deeply grateful to all help to promote this photoblog. Please feel free to download, reblog and share any of the pics in this blog.

Thursday, June 30, 2022

Per Westlund i en naken Homo-Expo (Arkivbild)

Per Westlund poserar för min kamera i en rätt lagom klädsel, eller hur?

2 comments:

Kåtis_Rgn said...

Hej Kraxel. Nu har jag lärt mig att det ska vara ett X hihihi
Jag var tvungen att titta in ikväll också. Jag är fortfarande lite chockad över att Idi poserar naken för din kamera. men det är spännande också.
Tack för att du delar bilderna.
Idi passar förresten i sådan där nätdress så snoppen får vara i det fria hihihi

Kraxel PhotoStudio said...

Tack för kommentaren, Kåtis. Du har rätt om fisknätsdressen. Den passar mina behov som fotograf perfekt.