Kraxel PhotoStudio

Kraxel PhotoStudio
Idi is A regular swedish homsexual guy, shown naked for Kraxel PhotoStudio. I would be pleased if you made a comment or rate my pics. All pics in this blog are available and free for bloggers and users. Kraxel PhotoStudio would be deeply grateful to all help to promote this photoblog. Please feel free to download, reblog and share any of the pics in this blog.

Wednesday, June 8, 2022

Homoerotiskt nakenutvik med Per Westlund från Kiruna (Arkivbild)

Ljuset och skuggorna i den här bilden blev bra, tycker jag som fotograf. Per Westlund låg utvikt naken på en obäddad säng medan jag fotograferade.

6 comments:

Göran Trellebrg said...

Vad skön han ser ut. Jag skulle inte tacka Nej till en het natt med Per.

Kraxel PhotoStudio said...

Det är nog fler som tänker så hahaha. Jag har ju haft äran att spendera några nätter mellan lakanen med Per Westlund, så jag förstår vad du menar :) :) :)

Göran Trellebrg said...

Tar han bara emot kuk eller knullar han också?

Kraxel PhotoStudio said...

Per Westlund är bottom, som man säger. Och undergiven. han vill bli knullad...mycket och ofta...hahah

Kåtis_Rgn said...

Verkligen en fin bild. Vad fint att Idi låter Er fotografera.

Kraxel PhotoStudio said...

Tack för den kommentaren. Bilden blev väldigt lyckad tycker jag.