Kraxel PhotoStudio

Kraxel PhotoStudio
Idi is A regular swedish homsexual guy, shown naked for Kraxel PhotoStudio. I would be pleased if you made a comment or rate my pics. All pics in this blog are available and free for bloggers and users. Kraxel PhotoStudio would be deeply grateful to all help to promote this photoblog. Please feel free to download, reblog and share any of the pics in this blog.

Sunday, May 8, 2022

Per Westlund - Naken och Sexig

Per Westlund från gruvstaden Kiruna, poserar naken för Kraxel Fotostudio.

6 comments:

Göran Trellebrg said...

Va fin Per år när han låter penisen stå rakt ut sådär. Duktig bögkille...visa mer...

Kraxel PhotoStudio said...

Ja, Per Westlund är en mycket "duktig bögkille" då jag tar fram kameran. Han är fin :)

Kåtis_rgn said...

Han ser så cool ut hihihi. Jättefin bild.

Kraxel PhotoStudio said...

Tack, Kåtis. Det blev en rätt bra bild.

Majls_Klx said...

Åhhh..jag har varit så förtvivlad. Min mobil gick sönder under en esa till Kanarieöarna och den här bloggen försvann för mig. Men nu har jag hittat den igen. Så underbart att få se bilderna på Per igen.

Kraxel PhotoStudio said...

Jag beklagar det inträffade med din mobil. Jag har varit med om det också, och det är aldrig trevligt att bli av med adresser...och bilder föstås. Men nu har du hittat hit igen hahaha Hoppas du får en trevlig stund.