Kraxel PhotoStudio

Kraxel PhotoStudio
Idi is A regular swedish homsexual guy, shown naked for Kraxel PhotoStudio. I would be pleased if you made a comment or rate my pics. All pics in this blog are available and free for bloggers and users. Kraxel PhotoStudio would be deeply grateful to all help to promote this photoblog. Please feel free to download, reblog and share any of the pics in this blog.

Sunday, April 3, 2022

Per Westlund visar hård kuk

Särade ben, rakad upprunkad kuk...direkt från Kiruna. Per Westlund vet vad gubbarna vill se.

7 comments:

Göran Trellebrg said...

Åh den där röven...mmm . Jag vill penetrera den med min lem.

Kraxel PhotoStudio said...

Ja det är en härlig röv. Jag har ju fått komma till en mängd gånger och jag har aldrig blivit besviken...hahaha. OCH Per Westlund älskar ju att få kuk i röven...som du säkert vet :)

Göran Trellebrg said...

Jag skulle kunna knulla Per i timmar. Känna hans värme runt min penis.

Bollnas_bogen said...

Jag håller med Göran. Jag vill också sätta på Per

Anonymous said...

Jeg kjenner Per fra Riksgränsen...jeg har knullet Per en gang da jeg var gjest på hotellet hvor han jobber. Jeg og en venn møtte ham i baren en kveld og klarte å bringe ham tilbake til rommet vårt. For en natt det var. Jeg tror vi hadde kukene i rumpa hans hele natten og fylte ham godt. Det var en skikkelig god knull! // J-I Narvik

Bollnas_bogen said...

Det låter härligt J-I Narvik. Red han dig eller tog du han bakifrån?

Anonymous said...

nei faen...han lå på alle fire i senga som en kjerring. Jeg tok ham bakfra...uten kondom. Vennen min fikk også knulle ham. Helt fantastisk! Han stønnet høyt og tok godt imot kuk i rumpa. Det var verdt hele helgen, jeg lover.