Kraxel PhotoStudio

Kraxel PhotoStudio
Idi is A regular swedish homsexual guy, shown naked for Kraxel PhotoStudio. I would be pleased if you made a comment or rate my pics. All pics in this blog are available and free for bloggers and users. Kraxel PhotoStudio would be deeply grateful to all help to promote this photoblog. Please feel free to download, reblog and share any of the pics in this blog.

Tuesday, February 1, 2022

Per Westlund poserar med sin hårda KUK (Arkivbild)

Per Westlund i Kiruna låter kameran fånga honom naken igen (På min anmodan förstås). Det är så härligt att fotografera Per när hans nyrakade kuk står rakt upp och han tittar rakt in i kameran som en riktig profsmodell.
Jag fortsätter mitt botaniserande i bildarkivet och satte ihop ytterligare två bilder. Jag hade tänkt mig en liten pratbubbla, men kunde inte komma på vad Per ska säga. Kanske någon har en idé om det? Skirv gärna en kommentar om Ni har något förslag om vad Per ska säga. Jag lägger upp den modifierade bilden här sedan.

7 comments:

Kåtis_Rgn said...

Hejsan igen. Vi är några tjejer här i Riksgränsen som ska ha julbord, och sitter och tittar på bilder från Er blogg. Vi är fortfarande fascinerade över hur Ni fått Idi att ställa upp på dessa bilder. Jättekul och spännande. Läste textrutan på den här bilden också...hihi...Har ni mätt Idi's snopp?
Maja undrar om vi inte behöver göra en kontrollmätning...hihihi?

Kraxel PhotoStudio said...

Hej Kåtis...och ni andra tjejer. Vad trevligt att ni valt att titta in här på Kraxel Photostudios blogg, mitt under ett julbord. Ja, jag har mätt Idi's penis både i omkrets och längd i erigerat tillstånd, men Maja kan gärna få göra en kontrollmätning om det känns viktigt hahaha...Meddela gärna mätresultatet. :D :D

Kåtis_Rgn said...

Hej igen. Förlåt...vi är nog lie berusade. Jag tror inte att vi vågar fråga å Idi skulle nog inte ställa upp hihihi
Men vi tror nog det hade varit en rackarns upplevelse..hihi

Kraxel PhotoStudio said...

Hahaha...Det vet man inte förrän man har frågat.

Kåtis_Rgn said...

Godmorgon Kraksel. En lite lustig händelse skedde i morse då jag och Maja vaknade i min tv-hörnsoffa och såg att den här bilden täckte hela tv-rutan...hihihi. Maja hade till och med tagit fram en linjal!!! Jag tror hon ville se hur långt 18 centimeter är hihihi...Synd att Idi inte kom förbi på julbord igår. Det hade kunnat bli intressant...

Kraxel PhotoStudio said...

Haha...surfarna på TV'n? Nåja, det kunde ju ha varit en värre bild att vakna upp till?

Kåtis_rgn said...

Maja påstår att hon minsann ska kontrollera nästa gång hihihi. Vi andra tror nog inte att hon vågar fråga.