Kraxel PhotoStudio

Kraxel PhotoStudio
Idi is A regular swedish homsexual guy, shown naked for Kraxel PhotoStudio. I would be pleased if you made a comment or rate my pics. All pics in this blog are available and free for bloggers and users. Kraxel PhotoStudio would be deeply grateful to all help to promote this photoblog. Please feel free to download, reblog and share any of the pics in this blog.

Thursday, November 4, 2021

Per Westlund - Kåt kille i Kiruna (Arkivbild)

Med brett särade ben framför min kamera, låter Per Westlund sin hårda kuk stolt stå givakt.En bild ur Kraxel Fotostudios arkiv som jag lagt ut tidigare. Jag hoppas någon vill dela bilden vidare på nätet.

9 comments:

Anonymous said...

Det är så fint med rakad pung. Jag tycker Per passar i det.
//Stefan

Kraxel PhotoStudio said...

Ja, jag håller med om det.

Kåtis_Rgn said...

Det håller jag med om också...hihi

Majls_Klx said...

Jag håller också med om ovanstående kommentarer. Jag skäms lite över att jag tycker att det här är så spännande haha

Kraxel PhotoStudio said...

Haha...det finns väl inget att skämmas över.

Majls_Klx said...

Inte ska väl en snart 70 årig gammal tamt sitta och gotta sig åt nakna karlar...hahaha. Det är väl det allmänna intrycket gissar jag. Men jag njuter helt och fullt av att se Per Westlund som på den här bilden. Lite förbjudet, så spännande, och framför allt underbart härligt. Per visar upp sig så inbjudande och lustfyllt så jag blir alldeles till mig i trasorna. Jag skulle gärna ge honom en puss hahaha

Majls_Klx said...

Nästa gång jag stöter ihop med mina väninnor från solsemestern ska jag visa dem den hä bilden också hahaha. De får säkert infarkt då...

Kraxel PhotoStudio said...

Hahaha...de kanske gillar bilden men inte våga säga något?

Majls_Klx said...

Tänka sig att jag visade den här bilden för en av mina väninnor. Hon blev alldeles förskräckt och sa att jag var för gammal för sånt här, men inte slutade hon titta på bilden. Hon kommenterade och verkade mysa. Jag hade svårt att få tillbaka mobilen hahaha. Hon är ju faktiskt jämnårig med mig, men nog blev hon lite pilsk alltid. hahaha Jag tror nog att Per Westlund kan bli lite av en välkommen stjärna bland somliga av oss gamla tanter här i Kalix.

Hälsningar fån Majlis (och Kristina)