Kraxel PhotoStudio

Kraxel PhotoStudio
Idi is A regular swedish homsexual guy, shown naked for Kraxel PhotoStudio. I would be pleased if you made a comment or rate my pics. All pics in this blog are available and free for bloggers and users. Kraxel PhotoStudio would be deeply grateful to all help to promote this photoblog. Please feel free to download, reblog and share any of the pics in this blog.

Sunday, May 9, 2021

Pelle Westlund visar STÅKUKEN

Per Westlund från KIRUNA, särar föredömligt på låren i Kraxel Fotostudio. Eftersom Per vet vad Vi gubbar i fotostudion vill se, och vad Vi vill visa på fotobloggen, så bjuder han på en skön nakenposering. Kraxel Fotostudio hoppas att bloggbesökarna gillar bilderna och att de delar dem vidare.

3 comments:

Anonymous said...

Hei Karl, husker du meg Din venn fra Narvik? Så flotte bilder du har lagt ut her på bloggen. Pelle Westlund er virkelig en herlig homofil som jeg har holdt kontakten med!
Husker du da du og Pelle Westlund besøkte meg i Narvik og du lot meg knulle ham hjemme på kjøkkenet mitt? Vi lo av det etterpå, for kjøkkenbordet mitt raste sammen under Pelle da jeg kom i rumpa hans. Jeg har faktisk knullet Pelle flere ganger etter den tiden. Både her i Narvik og da jeg besøkte ham i Riksgränsen. Den lille homofile rumpa hans har absolutt hatt arbeid å gjøre, jeg lover. Vi snakkes mer senere. Nå skal jeg se på bildene dine og drømme meg tilbake.
Hilsen Jon-Ivar

Kraxel PhotoStudio said...

Hej Jon-Ivar. Vad trevligt att höra ifrån dig. Det var flera år sedan vi sågs. Visst kommer jag ihåg när jag och Pelle besökte dig i Narvik. Det kraschade bordet kommer jag också ihåg hahaha. Jag minns att du var så kåt på Pelle redan från början och kallade honom för "Svensk gutten" hela tiden. Me du fick ju knulla honom och det gjorde du ordentligt hahah. Bor du kvar i Narvik? Jag hörde av Pelle att du brukar ringa efter honom då och då...och att ni ses med jämna mellanrum. Passa dig, Jon-Ivar. Du är inte ung längre...hahaha...det är ingen av oss! Ha det så gott // Karl

Anonymous said...

Ja de var fine. Pelle Westlund besøkte meg faktisk i sommer. Jeg tror det var i juli. Jeg ringte faktisk og ba ham komme hit. Vi hadde ikke sett hverandre på over et år. Grensen ble stengt på grunn av covid-epidemien. Det var så deilig å se Pelle igjen. Jeg ble så begeistret og fikk jeansen av ham rett ute i hagen. Det var heldig at naboen var på ferie, for jeg fikk knulle Pelle i rumpa da han holdt i gjerdet. Han stønnet høyt og var så bekymret for at noen skulle se oss. Men jeg fikk knulle ham til jeg kom i rumpa hans mens bilene passerte på veien foran oss. Jeg lurer på om noen så oss? Men det var så fint at jeg fikk sprutet spermen i rumpa til Pelle. Så gikk vi inn og tok kaffe på kjøkkenet...ved det nye kjøkkenbordet mitt. Han måtte sitte der helt naken fordi buksene og skjorta ble stående i hagen. Pelle var hos meg hele helgen, men han fikk ikke tilbake buksa før han skulle hjem igjen på søndag. Det var så praktisk å ha ham naken i leiligheten slik at jeg kunne klemme og nyte den nakne kroppen hans når jeg ville. Han var nok litt ukomfortabel med det i starten. Men gud så herlig det er når Pelle er helt glattbarbert rundt kuk og rumpa. Jeg måtte faktisk se ham barbere seg. For et fantastisk syn. Har du sett den, Karl? Jeg fikk hjelpe ham rundt hullet, og det var også spennende.
Jeg klarte faktisk å knulle Pelle fire-fem ganger til, og det var så fint og oppkvikkende å ha en svensk homo-røv å tømme ballene mine i. Husker du at jeg en gang sa at jeg ville knulle noen ute på balkongen? Jeg knullet Pelle to ganger mot balkongrekkverket. Det var sent på kvelden, men jeg tror nok naboene over gaten så det. De må i det minste ha hørt oss.
De har sett rart på meg siden.
Pelle kunne knapt gå da taxien kom og tok ham til togstasjonen. Den stakkars fyren hadde hatt min kuk løpende frem og tilbake i anus hele helgen. Men jeg tror nok han var fornøyd.
Vi sees senere, mann. Ha det bra.
Hilsen Jon-Ivar