Kraxel PhotoStudio

Kraxel PhotoStudio
Idi is A regular swedish homsexual guy, shown naked for Kraxel PhotoStudio. I would be pleased if you made a comment or rate my pics. All pics in this blog are available and free for bloggers and users. Kraxel PhotoStudio would be deeply grateful to all help to promote this photoblog. Please feel free to download, reblog and share any of the pics in this blog.

Tuesday, May 18, 2021

Idi - Bögutvik från Riksgränsen

Idi vek villigt isär benen så jag kunde fotografera hans nyrakade kuk. Den stod rakt ut och bultade mellan hans härliga lår.
Det här är verkligen en av mina favoritbilder jag tagit på Hotell Riksgränsens fastighetsskötare Idi. När man träffar honom då han är på sitt jobb, kan man inte tro att det ska bli en sådan fröjd att senare ha Idi naken framför kameran, men han bjuder alltid på en skön och intim nakenposering.

7 comments:

Robbie_brmham said...

I just love Idi. His beautiful cock and so inviting ass is delicious.

Kåtis...rgn said...

Hej igen...Vi verkar komma tillbaka till den här Krakelbloggen hela tiden. Vi sitter här ett par tjejer och gottar oss i Idi's poseringar. Det här är en riktigt "skön" bild har vi enats om.
Får vi dela bilderna?

Kraxel PhotoStudio said...

Hej Kåtirs. Det är trevligt att du (ni) kommer tillbaka. Då fungerar ju bloggen rätt bra.
Givetvis får Ni dela bilderna eller ladda ner dem om så önskas. Vi uppskattar det.
Men kom ihåg att bloggen heter Karxel Photostudio...inte Krakel hahahaha.
Ha det så gott.

Majls_Klx said...

Men herre gud så fin han är. Det känns som evigheter sedan jag fick se en sådan erektion i verkliga livet tyvärr. Ni MÅSTE tacka den här mannen från Majlis i Kalix :D :D :D
Ni har skänkt en stunds underbar förströelse. Tack :D

Kraxel PhotoStudio said...

Hej Majlis. Jag ska givetvis framföra mina hälsningar till honom.

Majls_Klx said...

Han är så fin här. Jag kan tycka det fast jag fyllt 70...eller hur?
Varför kallas han för Idi på vissa bilder och Per på andra, för visst är det väl Per Westlund?

Kraxel PhotoStudio said...

Jag har också fyllt 70 för några å sedan, och jag tycker också om den här bilden. Ja, Majlis, det är Per Westlund, men han kallas för Idi av sina arbetskamrater. Något internt skämt antar jag hahaha