Kraxel PhotoStudio

Kraxel PhotoStudio
Idi is A regular swedish homsexual guy, shown naked for Kraxel PhotoStudio. I would be pleased if you made a comment or rate my pics. All pics in this blog are available and free for bloggers and users. Kraxel PhotoStudio would be deeply grateful to all help to promote this photoblog. Please feel free to download, reblog and share any of the pics in this blog.

Thursday, April 22, 2021

Idi - Utvikt naken i Kraxel Fotostudio (Modifierad arkivbild)

Den här bilden tog jag för några år sedan, då Idi hade semester från sitt arbete vid sporthotellet i Riksgränsen och var på besök här i Stockholm. Idi låg utvikt naken på en madrass på studiogolvet och lät mig fotografera så mycket jag ville, trots att han nog är medveten om att jag gärna lägger ut bilderna på Kraxel Fotostudios blogg.

4 comments:

LaGustenJmtl said...

Jaaa....vilken fin bild på Idi. Det är ju så man vill se honom.

Kraxel PhotoStudio said...

Tack. Ja, Idi var nyrakad och särade fint på benen när jag bad honom posera. Bilden blev ganska bra.

Kåtis...rgn said...

Hihi...vi sitter här och kan fortfarande inte fatta att det ÄR Idi du fotograferat. Det är en mysig bild.

Kraxel PhotoStudio said...

Tack, Kåtis.
Nog är det Idi (Per Westlund) som låtit kläderna falla i studion alltid.
. Håll till godo.