Kraxel PhotoStudio

Kraxel PhotoStudio
Idi is A regular swedish homsexual guy, shown naked for Kraxel PhotoStudio. I would be pleased if you made a comment or rate my pics. All pics in this blog are available and free for bloggers and users. Kraxel PhotoStudio would be deeply grateful to all help to promote this photoblog. Please feel free to download, reblog and share any of the pics in this blog.

Friday, April 16, 2021

Idi i Riksgränsen - Med särade ben för kameran

Det här är verkligen en av mina favoritbilder jag tagit på Idi.
Idi, som är anställd som fastighetsskötare vid Sporthotellet i Riksgränsen, poserade helt naken framför min kamera. Då jag bad Idi sära på benen riktigt ordentligt, så hans hårda kuk skulle synas bättre på bilden, så gjorde han som jag sa. Jag kunde med ett gillande leende höja kameran och ta några bilder på honom där han satt på sängen framför mig.

6 comments:

Robbie_brmham said...

Oh what a great picture. Idi really offer a nice les-spread so we can enjoy his smooth ballsack and that delicious erected cock. I want this man in bed with me...

MackieMan said...

Great photo. Nicely shaved.
Wouldn't mind sucking on those balls.

Sallekrna said...

Hahaha. Jag känner ju som sagt Idi. Har träffat honom en massa gånger i Gränsen. Men jag har aldrig sett han så här. Häftigt!

Kraxel PhotoStudio said...

Tack Sallekrna.
Som sagt, dela gärna bilden till dina vänner så har ni något att gotta er åt.

Kåtis...rgn said...

Idi är fin så här. Tänk om han alltid kunde gå klädd så här hihihi
(Majas kommentar)

Kraxel PhotoStudio said...

Hej Kåtis. Hälsa Maja att den saken får hon nog ordna själv hahahaha