Kraxel PhotoStudio

Kraxel PhotoStudio
Idi is A regular swedish homsexual guy, shown naked for Kraxel PhotoStudio. I would be pleased if you made a comment or rate my pics. All pics in this blog are available and free for bloggers and users. Kraxel PhotoStudio would be deeply grateful to all help to promote this photoblog. Please feel free to download, reblog and share any of the pics in this blog.

Monday, April 5, 2021

Bögkillen Idi i Riksgränsen - Nakenfoto (Arkivbild)

Fastighetsskötaren Idi vid skidhotellet i Riksgränsen förnekade sig inte då han låg naken och inbjudande på sängen framför mig. Han höll upp sin bultande ståkuk så jag kunde ta några bilder för min blogg.
Det vore fantastiskt om bliderna blev delade på internet, så även andra kan ta del av mitt fotografiska arbete i studion.

3 comments:

Robbie_brmham said...

What a delicious photo if I may say! I wish I could put my lips around Idi's throbbing boner and hear him moan.

Kåtis...rgn said...

Oj...det är också Idi!
Gud va hård kuk han har. Hur lyckades ni få honom att ställa upp på det där? Det är en fin bild.

Kraxel PhotoStudio said...

Ja, Kåtis. Det behövdes inte så mycket övertalning som man kan tro. Jag fick ju hjälpa Idi att runka upp kuken så den blev så där hård, sedan var det bara att instruera honom hur jag ville fotografera. Det blev en fin bild.