Kraxel PhotoStudio

Kraxel PhotoStudio
Idi is A regular swedish homsexual guy, shown naked for Kraxel PhotoStudio. I would be pleased if you made a comment or rate my pics. All pics in this blog are available and free for bloggers and users. Kraxel PhotoStudio would be deeply grateful to all help to promote this photoblog. Please feel free to download, reblog and share any of the pics in this blog.

Friday, February 5, 2021

Idi visar upp sig naken

En bild på Idi som jag tog sensommaren 2020. Han var precis lagomt klädd för en liten skogspromenad, om man frågar mig.

3 comments:

Anonymous said...

Hej Karl. Jag vet inte om det passar sig att erkänna det så här, men jag har faktiskt knullat Idi ett par gånger då jag besökt Riksgränsen. Ett riktigt skönt knull. Fast det vet du väl redan? Ha det så gott // Stefan

Karl-Axel Lagerholm said...

Hej Stefan. Ja, Idi är ett skönt knull, men också en bra nakenmodell. Jag har ju haft nöjet att få köra in kuken i honom vid en mängd tillfällen och jag vet att han gillat det också.

Kåtis...rgn said...

Men vad har Idi på sig hihihi? Rosa Stay-ups?
Vad fin snoppen är när den är så där hård :)