Kraxel PhotoStudio

Kraxel PhotoStudio
Idi is A regular swedish homsexual guy, shown naked for Kraxel PhotoStudio. I would be pleased if you made a comment or rate my pics. All pics in this blog are available and free for bloggers and users. Kraxel PhotoStudio would be deeply grateful to all help to promote this photoblog. Please feel free to download, reblog and share any of the pics in this blog.

Saturday, February 27, 2021

Idi från RIKSGRÄNSEN blir knullad BB

Idi på rygg i sänghalmen med benen brett särade så en härligt hård kuk kunde pumpande fram och tillbaka i hans kåta rumpa...precis som Idi brukar villja ha det. Givetvis BAREBACK! Bilden tog jag för något år sedan och har fått en liten konstnärlig modifikation. Fotografier där Idi blir hårt knullad framför min kamera är annars ganska få, och jag skulle önska att jag hade fler. Men detta är en favoritbild ur mitt arkiv.

4 comments:

Anonymous said...

Såååå härlig bild. Sist jag var i Riksgränsen fick jag tömma i Idi ett par gånger. Är han kvar i Riksgränsen?
// Stefan

Karl-Axel Lagerholm said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Kraxel PhotoStudio said...

Ja han är kvar och arbetar som fastighetsskötare på hotellet. Jag antar att han har fullt upp med jobb och med att sära på benen för gästande gubbar...hahaha

Theo MA said...

What a beautiful sight. Imagine standing there pumping your cock back and forth in his ass, while you watch him jerk off. I probably would have filled him with cum right away.