Kraxel PhotoStudio

Kraxel PhotoStudio
Idi is A regular swedish homsexual guy, shown naked for Kraxel PhotoStudio. I would be pleased if you made a comment or rate my pics. All pics in this blog are available and free for bloggers and users. Kraxel PhotoStudio would be deeply grateful to all help to promote this photoblog. Please feel free to download, reblog and share any of the pics in this blog.

Thursday, January 7, 2021

Pelle Westlund - Homoerotisk Arkivbild

Här har vi ännu en bild på Pelle Westlund i Kiruna, där han lät mig fotografera medan han hade det skönt. Hans stadiga grepp runt sin hårda bultande kuk verkade få honom att bortse från min närvaro med kameran. Jag gillar den här bilden,

3 comments:

Majls_Klx said...

Det låter säkert vulgärt för att komma från en gammal tant som mig, men jag skulle gärna sluta händerna om den där ;) ;) ;) Bara krama och känna på den. Är det fel?

Kraxel PhotoStudio said...

Fel? Vad skulle vara för fel med det? Du har väl all rätt, precis som alla andra, att önska det.
Du hade nog säkert gillat det lika mycket som Per hahaha

Majls_Klx said...

Jag hade nog gillat det mest hahaha. Vilken upplevelse. Du får hälsa Per från mig ;)