Kraxel PhotoStudio

Kraxel PhotoStudio
Idi is A regular swedish homsexual guy, shown naked for Kraxel PhotoStudio. I would be pleased if you made a comment or rate my pics. All pics in this blog are available and free for bloggers and users. Kraxel PhotoStudio would be deeply grateful to all help to promote this photoblog. Please feel free to download, reblog and share any of the pics in this blog.

Friday, October 30, 2020

Naken homosexuell kille från Kiruna, Sverige

Pelle Westlund i KIRUNA hänger fram kuken så jag kan ta några bilder för min min blogg. Allt eftersom jag fotograferade uppmanade jag Pelle att ta av sig mer.
Ju längre fotograferingen fortgick, ju mer kläder föll från Pelle Westlunds kropp. Det är alltid trevligt med en samarbetsvillig modell som vet vad folk vill se. Det var inte bara jag som fotograf som hade en trevlig stund. Pelle verkade också njuta av att klä av sig naken inför min kamera.
...och lilla knullstjärten fick också fastna på bild. Fotografierna är tagna med en Canon EOS 450D.

3 comments:

Theo MA said...

That ass is so inviting.

GrycksboAnders said...

Oj vilken läcker röv. Lilla knullstjärten skulle kanske inte ha något emot min grova...(Skratt)? Jag skulle inte ha något emot att befrukta den röven (Skrattar).

Kraxel PhotoStudio said...

Jag kan inte annat än hålla med, Anders. Jag har ju"befruktat" den ett flertal gånger, och det ha varit vansinnigt skönt. Jag hoppas Pelle aldrig får reda på att jag skrivit det här, men hans röv är gjord för kuk hahahaha