Kraxel PhotoStudio

Kraxel PhotoStudio
Idi is A regular swedish homsexual guy, shown naked for Kraxel PhotoStudio. I would be pleased if you made a comment or rate my pics. All pics in this blog are available and free for bloggers and users. Kraxel PhotoStudio would be deeply grateful to all help to promote this photoblog. Please feel free to download, reblog and share any of the pics in this blog.

Wednesday, September 9, 2020

Per från Kiruna blir knullad i röven


Det här är en ganska trevlig bild från min
studio. Jag tror att jag tog den här bilden
i Augusti 2009, då Per Westlund
lämnade Kiruna för några dagar och besökte
mig i Stockholm.
En eftermiddag hamnade han på rygg
på min arbetsbänk med benen
i luften och visade sig beredd
att ta emot hård kuk i stjärten
och att bli befruktad.
Per hade redan en redig erektion då
den insmorda kuken hamnade på plats
i hans öppning, och han
väntade som vanligt otåligt
på att känna den glida in.
OCH som han blev knullad sen!
Svårt att förneka att man gillar
att få kuk i rumpan om man uppvisar
en så härlig erektion.
Per gillar nog egentligen inte att jag lägger ut
bilder som den här,...men det är min blogg
och jag gör väl som jag vill.

 

1 comment:

Luleman said...

Härlig bild. Skönt att se att han får kuk i sig.