Kraxel PhotoStudio

Kraxel PhotoStudio
Idi is A regular swedish homsexual guy, shown naked for Kraxel PhotoStudio. I would be pleased if you made a comment or rate my pics. All pics in this blog are available and free for bloggers and users. Kraxel PhotoStudio would be deeply grateful to all help to promote this photoblog. Please feel free to download, reblog and share any of the pics in this blog.

Friday, September 11, 2020

Pelle Westlund - Runkar i studion

Pelle Westlund i KIRUNA
särar på benen i Kraxel Fotostudio.
Bilderna är tagna för några år sedan
under en fotosession i min studio
i Stockholm.
Så fort Pelle fått av sig kläderna
hamnade han på rygg i soffan vi
har i studion. Han var härligt 
nyrakad mellan benen.
Jag bad honom le lite och se in
i kameran.
Bilderna är tagna med en
Canon EOS 750 D, i
naturligt ljus från ett fönster.
Pelles kuk blev snart hård och bultande
mellan de särade låren. Det var
en mycket kåt bögkille jag fått
framför mig i soffan.
Med ett hårt grepp runt det hårda
kukskaftet började Pelle runka
medan jag fotograferade.
Bögen Pelle Westlund från Kiruna
i norrbotten, njuter av att runka sin
kuk medan jag fotograferar honom.
Det var härligt att ha Pelle Westlund
på besök ända från KIRUNA.
Han var så kåt och stönade ljudligt
medan han runkade i solljuset
från fönstret.
Plötsligt kom han. En varm vit
stråle av säd sköt ut och lade sig
över hans mage.
Det blev en skön stund i studion.
Pelle Westlund tittade in i kameran
medan jag fotograferade. Han var
alldeles kladdig på magen av sin egen
sperma och kuken började sakta
slakna. Jag fick hämta lite
papper så han kunde torka av sig, för
Sedan skulle givetvis bilderna delas
på internet.
Hjälp mig gärna med delningen.

 

No comments: