Kraxel PhotoStudio

Kraxel PhotoStudio
Idi is A regular swedish homsexual guy, shown naked for Kraxel PhotoStudio. I would be pleased if you made a comment or rate my pics. All pics in this blog are available and free for bloggers and users. Kraxel PhotoStudio would be deeply grateful to all help to promote this photoblog. Please feel free to download, reblog and share any of the pics in this blog.

Sunday, February 16, 2020

Per Westlund - Snapshot



Per Westlund kommer från Kiruna i Nordligaste Sverige.
Han är en vanlig kåt homosexuell kille som
gärna låter sig fotograferas utvikt naken.
Här poserar han generöst för fotografen i
Kraxel Fotostudio och visar upp sin hårda pulserande kuk.
Han kuk är hård och bultar ordentligt mellan de särade låren.
Per Westlund har en 18 cm lång kuk, rakad pung och en ljuvlig rumpa,

och han älskar att sära på benen framför fotografen så
det blir härliga bilder att dela på internet.

10 comments:

Majls_Klx said...

Oj! Jag sökte efter Kiruna och hamnade här :D :D :D.
Många skulle nog kalla mig för en gammal tant, men jag är en 67 årig dam från Norrbotten. Jag måste säga att jag blir alldeles knäsvag när jag ser bilden på den nakna mannen. Så underbart fin han är. Tack för att ni delar bilden. Jag kommer att titta in fler gånger :D :D ;)

Kraxel PhotoStudio said...

Hej, Majls och välkommen till Kraxel Photostudio. Ålder är bara en siffra och enligt mig är Du rena ungdomen Hahahaha. Alla har vi väl rätt att bli knäsvaga när vi ser en naken man?
Jag hoppas du tittar in på besök fler gånger.
MVH/ Karl

Majls_Klx said...

Hej. Oj vad glad jag blev att Ni svarade. Och vad snabbt svaret kom. Tackar så mycket för det.
Som jag antydde så är jag en äldre mogen dam från Norrbotten och det är inte så ofta man får se nakna karlar numer. Jag fyller snart 68 om någon månad men blir fortfarande hetsad av fina bilder på karlar. Speciellt när de så generöst visar upp sig som din vän här. Han ser fantastisk ut. Tacka honom från mig.
Majlis

Kraxel PhotoStudio said...

Hej igen Majls. Jag försöker svara så fort tid finns. Ja visst är nakna män vackra. Jag ska sända ditt tack till Per Westlund som ligger så fint och poserar fördig här. Håll till godo och njut av det... ;)

Majls_Klx said...

Oja...jag njuter av att se det här. Underbart tycker jag.

Majls_Klx said...

Efter alla dessa år blir jag fortfarande fascinerad över hur hård en mans penis kan bli, Per Westlund är så fin när han visar upp sig så.

Kraxel PhotoStudio said...

Det har du rätt i, Majls. Per Westlund poserar ju också väldigt bra på de här bilderna så de som vill se en riktigt hård stånd har något att fascineras över hahaha

Majls_Klx said...

Per skulle kunna ligga i min tv-soffa så här tycker jag, så kan jag göra kaffe och bjuda på fikabröd för en trevlig tv-kväll hahaha Vad det hade varit spännande för en gammal tant som mig.

Kraxel PhotoStudio said...

Det kan jag tänka mig att du skulle tycka hahaha. Hade du verkligen kunnat koncentrera dig på tv-tittandet?

Majls_Klx said...

Hade Per varit i det där tillståndet kräver det antagligen min uppmärksamhet hahaha. Jag må vara till åren kommen, men jag hade nog klämt ner mig i soffan intill honom.