Kraxel PhotoStudio

Kraxel PhotoStudio
Idi is A regular swedish homsexual guy, shown naked for Kraxel PhotoStudio. I would be pleased if you made a comment or rate my pics. All pics in this blog are available and free for bloggers and users. Kraxel PhotoStudio would be deeply grateful to all help to promote this photoblog. Please feel free to download, reblog and share any of the pics in this blog.

Wednesday, May 1, 2013

Idi


I captured those pics in April 2013.
Once again I succeed to convince
Idi that it woud be a great idea to
get naked infront of my camera.

Jag fotade dessa bilder på Idi i april 2013.
Än en gång jag lyckas övertyga
honom att det skulle vara en bra idé att
klä av sig och posera naken framför min kamera.

Jag menar; med nyrakad pung och en
härlig kuk mellan sina särade ben....vem vill
inte de det?

8 comments:

Kåtis...rgn said...

2 riktigt läckra bilder på Idi. Maja sa att hon gärna skulle hålla i den där snoppen....Hihihi

Kraxel PhotoStudio said...

Tack för omdömet. Ja det är en mysig sak att hålla i. Jag har gjort det några gånger, och det har alltid varit en trevlig upplevelse hahahaha

Anonymous said...

Hoppla...Och jag jobbar med den här killen i Gränsen!
Vilken chock!!!

Kraxel PhotoStudio said...

Haha...är det en chock att Ni jobbar eller att Idi låter kläderna falla till golvet inför Vår kamera?

Majls_Klx said...

Åh...jag skulle så gärna vilja sitta i hans knä och gosa med honom. Skulle jag få det om jag frågade snällt hahaha?

Kraxel PhotoStudio said...

Hahaha...jag tror nog att du skulle få det.
Skulle jag få fotografera er då...om jag frågar snällt?
Jag vet att det skulle bli en fantastisk bild.

Majls_Klx said...

Haha..du ger dig inte med din kamera :D.
Om Du frågar snällt så, men jag tänker inte vara naken. Den biten får nog mannen stå för och han får gärna ha en ordentlig stånd. DÅ kanske jag till och med ler in i kameran hahahaha.
Tror du verkligen att Per skulle ställa upp på det hahaha???

Kraxel PhotoStudio said...

Hahaha...det skadar ju aldrig att fråga. Jag tror nog att Per skulle ställa upp med att sitta där och ha dig sittandes på ena knät hahaha. Jag ska fråga honom hahaha Jag måste kanske be honom att följa med mig på en resa till Kalix? DET låter väl spännande...och lite förbjudet va?