Kraxel PhotoStudio

Kraxel PhotoStudio
Idi is A regular swedish homsexual guy, shown naked for Kraxel PhotoStudio. I would be pleased if you made a comment or rate my pics. All pics in this blog are available and free for bloggers and users. Kraxel PhotoStudio would be deeply grateful to all help to promote this photoblog. Please feel free to download, reblog and share any of the pics in this blog.

Saturday, May 19, 2012

Idi från Kiruna visar kuken

Kirunakillen Idi
(han heter egentligen Per Westlund)
utvikt naken för Kraxel PhotoStudio.

fotograf: Karl-Axel Lagerholm

2 comments:

LaGustenJmtl said...

Hej Karl-Axel.
Mitt namn är Lasse. Jag känner Idi sedan vi jobbade tillsammans i Riksgränsen, men jag har aldrig upplevt honom så här.
Jag förstår att du är fotografen och jag måste säga att du tagit en massa fina bilder på Idi. Den här är en av mina favoritbilder.
Är det möjligt att få originalfotokopior på riktigt fotopapper, eller är det bättre att jag skriver ut bilderna själv?
Jag ska besöka Kiruna och Riksgränsen i December, och det hade varit skojigt att få visa honom några bilder för att se hur han reagerar. Han kanske kan signera en bild?
Ha det så bra och jag hoppas du lägger ut fler bilder från din fotografering. Du gör ett bra jobb.
//Lasse

Kraxel PhotoStudio said...

Hej Lasse. Vad fantastiskt skoj att du gillar de bilder jag tagit. Fotokopior på originalbilderna är möjliga att få, men som du själv antyder så fungerar det också att ladda ner bilderna och själv skriva ut dem på fotopapper. Om du känner Idi är det nog inga problem att få en signatur...hahaha