Kraxel PhotoStudio

Kraxel PhotoStudio
Idi is A regular swedish homsexual guy, shown naked for Kraxel PhotoStudio. I would be pleased if you made a comment or rate my pics. All pics in this blog are available and free for bloggers and users. Kraxel PhotoStudio would be deeply grateful to all help to promote this photoblog. Please feel free to download, reblog and share any of the pics in this blog.

Friday, July 13, 2018

Nakenbild på kåta killen Idi från KIRUNA


Idi har en 19 cm kuk, lenrakad og myk som et barn
og et fantastisk fint rumpehull,
som er grundig testet av fotografen.
Her poserer Idi for fotografen
Karl-Axel Lagerholm i
Kraxel Photo Studio, Stockholm.

Idi har en 19 cm hård kuk, slätrakad pung
och ett underbart skönt rövhål.
Här poserar Idi för fotografen
Karl-Axel Lagerholm i
Kraxel PhotoStuddio, Stockholm.

Wanna talk to Idi?
Send him an E-mail at;
perwestlund@hotmail.com
Or give him a call or SMS at;
070 - 376 05 31

6 comments:

Kåtis...rgn said...

Ojoj vad stor och hård den är! Den ser farlig ut hihihi

Majls_Klx said...

Hoppla! Det var en vacker bild. Hur har ni lyckats få den här mannen att ställa upp så fint? Jag älskar nakna män :) :) :D

Kraxel PhotoStudio said...

Jag älskar också nakna män. Speciellt när de låter mig fotografera dem hahaha
Visst poserar han fint framför min kamera. Kanske Idi är en naturbegåvning?

Majls_Klx said...

Det är en riktigt fin bild och han verkar så fundersam. Heter han Idi, eller är det bara ett smeknamn?
Jag skulle också vilja peta lite hahahaha

Kraxel PhotoStudio said...

Han kallas för Idi där han arbetar. Han heter egentligen Per.

Majls_Klx said...

Är jag oförskämd om jag frågar hur stor Per's penis är? Den ser så hård och grov ut. Skulle så gärna vilja ta tag i den hahaha