Kraxel PhotoStudio

Kraxel PhotoStudio
Idi is A regular swedish homsexual guy, shown naked for Kraxel PhotoStudio. I would be pleased if you made a comment or rate my pics. All pics in this blog are available and free for bloggers and users. Kraxel PhotoStudio would be deeply grateful to all help to promote this photoblog. Please feel free to download, reblog and share any of the pics in this blog.

Wednesday, June 14, 2017

Pelle



Pelle Westlund from Kiruna in Sweden,
 show the good manor to pose for
the camera.

Wanna get in touch with this Gay guy?
Tell him what you think?
Send a mail to:
perwestlund@hotmail.com

3 comments:

Majls_Klx said...

Om ni kommer och hälsar på i Kalix så får du minsann se till att Per inte har mer kläder än så här hahahaha Då kanske jag kan överväga att låta er fotografera mig tillsammans med honom. Fast jag kommer tt vara påklädd...kom ihåg det hahahaha

Majls_Klx said...

Jag hade en av dessa bilder på min mobil som gick sönder. Mina väninnor ä så padda så de blev alldeles förfärade då jag visade bilden för dem då vi var på Kanarieöarna. Men titta skulle de hahaha!!!
Nu kan jag spara bilderna på min nya mobil. Tack

Kraxel PhotoStudio said...

Varför inte be dina väninnor titta in själva, Majlis. Kanske komma med en kommentar hahaha Jag lovar att förmedla Era kommentarer till Per.